Az elektronikus vagy e-ügyintézés a hagyományos ügyintézési formát fokozatosan felváltó és megújító módszer, amely segítségével az állampolgár, az üzleti élet szereplői, a közüzemi szolgáltatók és a közigazgatási szervek (hivatalok, irodák, minisztériumok) között a kapcsolat közvetlenebb, egyszerűbb és költségkímélőbb módon alakítható ki.
A tanfolyamra jelentkezők megismerkedhetnek az e-ügyintézést lehetővé tévő szolgáltatókkal és szolgáltatásaikkal.
Kiemelt témáink:
- e-kormányzati ügyintézés (Ügyfélkapu, Kormányzati portál, APEH-, OEP-, ONYF-, Szeged Polgármesteri Hivatal által nyújtott elektronikus szolgáltatások)
- online ügyintézés a közüzemi szolgáltatóknál (kiemelten a helyi szolgáltatóknál elérhető szolgáltatások)
- e-kereskedelem (az árucikkek eladása, vásárlása, illetve cseréje, valamint szolgáltatások értékesítése az interneten keresztül)
- e-szolgáltatások a kultúrában (online színházjegy vásárlás, kölcsönzési idő hosszabbítása a könyvtárban…)
Műsor az e-ügyintézésről
Utolsó hozzászólások